Директор Гребенюк Артем Володимирович

 

 

 

Комунальний заклад «Луганський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» (КЗ "ЛОЛІФКС") є навчальним закладом, який забезпечує розвиток спортивних здібностей та обдарувань дітей та молоді з метою підготовки спортсменів до національних збірних команд України з видів спорту.

У своїй діяльності ліцей-інтернат керується Конституцією України, Законом України «Про освіту», «Про фізичну культуру та спорт», іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Депертаменту освіти і науки, Держкомспорту, Положенням про спеціалізований навчальний заклад спортивного профілю та власним Статутом.

Основними завданнями Луганського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту є:

  • пошук і відбір спортивно обдарованих дітей та молоді;
  • організація інтенсивного та високоефективного навчально-тренувального процесу, забезпечення участі ліцеїстів у змаганнях;
  • створення ліцеїстам сприятливих умов для поєднання інтенсивних тренувань з навчанням, відпочинком, відновленням сил і енергії;
  • підготовка спортсменів, які здатні успішно виступати на престижних міжнародних змаганнях;
  • запровадження системи безперервної та ступеневої освіти для обдарованих і висококваліфікованих спортсменів;
  • проведення профорієнтаційної роботи зі спортивною молоддю.

Комунальний заклад «Луганський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» (м. Кремінна) функціонує з 2016 року.

Сьогодні спортивно обдаровані юнаки та дівчата мають змогу вдосконалювати свою майстерність з 8

 

 видів спорту:

  • важка атлетика /юнаки та дівчата;
  • легка атлетика /юнаки та дівчата;
  • спортивна гімнастика /юнаки та дівчата;
  • греко-римська боротьба /юнаки;
  • плавання /юнаки та дівчата;
  • дзюдо /юнаки та дівчата;
  • велоспорт /юнаки та дівчата;
  • футбол /юнаки.

Комунальний заклад «Луганський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» працює над проблемою «Всебічний розвиток ліцеїстів через підвищення рівня професійної компетентності педагога в умовах закладу спортивного профілю». Реалізується проблема ліцею через традиційні і нетрадиційні форми роботи за такими напрямками:

  1. науково-методична підготовка педагогічних працівників;
  2. наукове-забезпечення через інформаційні науково-педагогічні групи; 
  3. усні повідомлення на нарадах, консультаціях, бесідах, випуск методичних бюлетенів.

Організація та здійснення навчально-виховного процесу проводиться згідно законодавчих та нормативних документів. Сучасний етап розвитку педагогічної науки спонукає викладача до постійного пошуку і впровадження в систему навчання нових форм і методів роботи, до творчого підходу в реалізації освітніх завдань, окреслених чинною програмою.

Одним з головних завдань навчального закладу є формування у дітей соціального досвіду, готовності до нових демократичних стосунків у суспільстві. За час перебування в закладі освіти дітям необхідно не тільки одержати знання, але й засвоїти нові соціальні ролі, моральні норми та цінності.

Специфіка спортивного ліцею-інтернату накладає свій відбиток на процес виховання. Головною метою виховання є всебічний розвиток особистості, як найвищої цінності суспільства, розвиток моральної свідомості, моральної самосвідомості і моральних мотивів поведінки особистості.

Задача виховання полягає в тому, щоб допомогти кожному ліцеїстові зробити вибір поведінки на основі свідомої дії і відповідно до цінностей позитивно сприймати духовно-моральні цінності суспільства, в якому живе людина.