Виконані завдання надсилайте на електронну скриньку osvita_remote@meta.ua

В темі листа потрібно зазначити ПІБ та назву предмета з якого виконувалося завдання. 

Українська література

№ уроку

Тема

Повторюємо

Вивчаємо

Коментар

Домашнє завдання

1

Народний епос. Особливості віршової форми думи.

Огляд інших жанрів фольклорного епосу (казки, переказу, легенди, балади, байки). Зв’язки народного й літературного епосу.

 

УНТ

Теорія літератури: Поняття про народний епос та його основні жанри.

 

http://www.ukrlit.net/zno/106.html - опрацювання матеріалу

складання конспекту

2

Вступ. Антиукраїнська політика властей у галузі освіти і культури. Постановка соціальних проблем, поглиблення психологізму в українській літературі.

 

Теорія літератури-реалізм

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.5-8;9-16

Стр.8 – відповісти на питання; записати визначення реалізму

3

І. С. Нечуй-Левицький. Визначальні ознаки творчості. “Кайдашева сім’я” – зразок реалістичної соціально-побутової повісті .

 

Теорія літератури-соціально-побутова повість

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.17-20;21-22 (конспект)

Читати твір «Кайдашева сімя»

4

Змалювання буднів родини Кайдашів, у яких розкриваються внутрішні спонукання селян утвердити себе господарями на землі.

 

 

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр. 23-24

конспект

5

Типовість характерів. Індивідуалізм егоїстичних натур, що став причиною духовної роз’єднаності членів сім’ї.

 

 

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.24-28(конспект)

Цитатні характеристики образів

6

Картини побуту. Гумор і сатира у творі. Майстерність описів та діалогів, багатство мови. І. Франко про “Кайдашеву сім’ю”.

 

Теорія літератури: гумор і сатира, комічне

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.28-30(конспект)

Відповісти письмово на питання – стр.30-32

7

Панас Мирний. Життєвий і творчий шлях письменника. Тематична та жанрова різноманітність творчості. Роман “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”. Історія написання, джерела твору, проблематика.

 

Теорія літератури:

роман

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.33-42 (конспект)

Читати твір «Хіба ревуть воли як ясла повні?»

8

Своєрідність композиції. Чіпка Вареникбунтар, борець проти соціальної неправди. Суперечливість характеру.

 

 

Підручник: опрацювання теоретичного матеріалу-стр.42-46 (конспект)

Скласти цитатну характеристику Чіпки

 

Вимоги вчителя:

1. Робочий зошит з української мови (у лінію, 12 аркушів) - 1 пр.

2. Робочий зошит з української літератури (у клітинку, 36 або більше аркушів) 1 пр.

3. Зошит для контрольних робіт з української мови (у лінію, 12 аркушів) - 1 пр.

4. Зошит для контрольних робіт з української літератури (у лінію, 12 аркушів) 1 пр.

Контактні дані вчителя:

Соковська Тетяна Олександрівна

Телефон: 0996392379

Електронна скринька: sokovskaya@ukr.net

Skype: ts.92900

Навчальні програми та підручники:

1. Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н. р. та відповідно до Програми для ЗНЗ, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 №.

Підручник: Авраменко О.М. Українська література: підручник для 10 класу для загальноосвітніх навчальних закладів/ О.М. Авраменко. – К.: «Грамота», 2010. – 280с.

2. Календарно-тематичне планування складено згідно з рекомендаціями МОН України щодо особливостей викладання української літератури в ЗНЗ у 2017 – 2018 н. р. та відповідно до Програми для ЗНЗ, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826

Підручник: Заболотний О.В. Українська мова: підручник для 10 класу для загальноосвітніх навчальних закладів/ О.В. Заболотний. – К.: «Генеза», 2010. –286 с.